joi, 20 august 2009

Intai a lunii!!!




Scriu pentru fetele vesele, pentru cele triste si mai ales pentru cele implinite!
Sriu pentru voi, pentru ca va place cand un om incepe sa abereze, fara sa stie ce vrea sa spuna, insa voua va place, pentru ca voi trageti cele mai potrivite concluzii...pentru VOI!
Angajamente, reguli, nervi, compromisuri, betii, erori, eronari, agramati, nunti, inmormantari , botezuri si divorturi, toate isi vor avea locul chiar aici, pe marele front al indeciziilor si deciziilor luate mult prea tarziu!
Imi plac hainele, imi plac foarte tare hainele, accesoriile si toate produsele cosmetice, imi plac fetele aranjate, imi plac la nebunie femeile cu cracii lungi, imi plac brunetii si fetele cu ochii mari, imi plac visele din care a trezesc speriata, imi plac fructele nu tocmai coapte si mancarea nu tocmai sarata, imi plac florile de primavara si ador trandafirii de la tine, imi plac parfumurile fresh si accesoriile sport, dar iubesc dulceata si ceasul de la tine, imi place sa ma trezesc prima dimineata sa apuc sa-ti fac cafeaua , dar e atat de cald si bine langa tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu