duminică, 25 octombrie 2009

Pentru ca

Asa incep toate frazele mele in ultimul timp...trebuie sa gasesc cate o justificare pentru orice fac...pentru orice pas facut...sau pe care mi-as dori sa-l fac...pentru ca ma intereseaa parerea oamenilor, pentru ca nu sunt o ignoranta si mai ales pentru ca nu traiesc singura intr-un univers al meu...
Parerea mea conteaza doar atunci cand gresesc...si ...defapt nu e parerea ...ci explicatia... ma simt un om fara cuvant in fata celorlalti...Mi-am pierdut increderea in mine de prea mult timp...
Sunt o faptura care se confrunta cu realitatea de prea multi ani...desi acum am doar 20... am fost un copil care si-a batut capul cu problemele oamenilor mari...
Un copil cu o mie de vise...o mie de inceputuri si niciun final...


pentru ca...asa suntem noi oamenii...suntem dezamagiti...si dezamagim la randul nostru!!!

pentru ca...orice minciuna e urmata de o mie altele...si orice mincinos este inconjurat tot de mincinosi...pentru ca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu